Rozhodně dostatečně nemluvíme o vlastních úspěších, snižujeme své dobré výsledky, nedokážeme ocenit svou práci ani si všimnout silných stránek. A to v mnoha oborech! Je čas vystoupit z této stagnace, podívat se do zrcadla – v odrazu jedinečné, nezávislé, silné ženy a říct si: „Jsem všemocná!“.
Jaké jsou vaše silné stránky?
Postavte se před zrcadlo. Koho vidíte? Silnou ženu, plnou vášně, jedinečnou. Všemocnou ženu. Jaké jsou vaše schopnosti? Možná se v tuto chvíli cítíte nejistě a ze všech stran vás obklopují pochybnosti. Není divu – mnoho žen nedokáže o svých úspěších mluvit, neváží si sebe a svých schopností. Ostatně od dětství nám říkali, že musíme být slušné, tiché a skromné.
Pojďme to změnit. Pociťme, že jsme všemocné, a obklopme se všemocnými ženami.
Každá vaše dovednost, jednání, znalosti, zkušenosti jsou důležité. Vypráví o tom nejnovější kolekce Answear.LAB, díky které se budete cítit jako superhrdinky.
SHE + HERO = SHERO
Answear.LAB se od samého začátku zaměřuje na ženy a klade důraz na jejich sílu a efektivitu. SHERO je esencí ženské všemohoucnosti, sesterství a vášně. Je to kolekce, která vám umožní objevit vaše síly. Svět už nepotřebuje hrdiny a rytíře na jejich bílých koních. Chceme Shero – každodenní hrdinky! Silné, vytrvalé, sebevědomé, které nemusí hory přenášet, aby dokázaly svou hodnotu.
Podzimní look SHERO
Letošní podzim (a nejen tento) patří mocným ženám! Do kolekce SHERO zahrnuli návrháři značky výrazné návrhy v podzimní atmosféře: od vlněných kabátů až po kožené trenčkoty, motorkářské bundy, bombery a oversize saka s výraznými liniemi. Vyčnívající červený oblek, ačkoliv pochází z pánského šatníku, odkazuje na trend power suit charakteristický pro 80. léta – styling úspěšných žen s nohama na zemi. Šaty zdůrazňující siluetu s asymetrickým výstřihem, volány nebo výstřihy jsou zase kývnutím pro ty, které rády ukazují svou postavu a cítí se sebejistě ve svém vlastním těle. Nechybí ani ležérní prvky včetně triček, které demonstrují sílu. Vzdušné, jemně splývavé látky kontrastují s charakteristickým tmavým denimem a přírodní kůží – „ženským brněním“. Celá kolekce je v odstínech černé, šedé, bílé, béžové a sytě červené. Čisté, výrazné barvy mají posílit poselství kolekce a odkazovat na superschopnost žen.