Eva Lehečková: „Mladí lidé nejsou žádné sněhové vločky,“ říká děkanka, která provedla fakultu krizí

Čtení na 3 minuty

Filozofická fakulta čelila loni v prosinci bezprecedentnímu incidentu, ale zdá se, že krizi přestála. Děkanka Eva Lehečková je příkladem empatického leadershipu. Dnešní mladí lidé podle ní nejsou křehké sněhové vločky. Školu vede citlivě, nepodceňuje psychické zdraví studujících
i vyučujících a stejným způsobem fakultu provedla i velkou krizí. I proto získala od časopisu Heroine ocenění Moje Heroine.

Pokračování textu Eva Lehečková: „Mladí lidé nejsou žádné sněhové vločky,“ říká děkanka, která provedla fakultu krizí

Łukasz Witek – hlavní stylista Answear: Červené odstíny jsou na módním výsluní

Čtení na 4 minuty

Hlavní stylista Answear, Łukasz Witek, přibližuje proces tvorby stylizací pro nejnovější kampaň „Zahalte svůj život do vzácných věcí“. Červená, je klíčovou barvou celé kampaně a vrací se na módní scénu, kde zazáří v různých svých odstínech v aktuální sezóně podzim/zima 2024. Witek také v rohovoru prozrazuje, jak se inspiroval během Copenhagen Fashion Week. A jaký význam mají jednotlivé outfity pro ztvárnění osobnosti hlavní hrdinky reklamního spotu.

Pokračování textu Łukasz Witek – hlavní stylista Answear: Červené odstíny jsou na módním výsluní

„Musím žít, jak to cítím já,“ říká Moje Heroine Nina Špitálníková

Čtení na 3 minuty

Je svobodná a je matka. Jde svou vlastní cestou a i když to není vždycky cesta jednoduchá, vyplácí se jí to. Spisovatelka a koreanistka Nina Špitálníková dráždí i inspiruje. Přinesla svědectví o tom, jak se žije v KLDR, a mění pohled společnosti na to, co znamená být sólo máma. I proto ji časopis Heroine oceňuje titulem Moje Heroine.

Pokračování textu „Musím žít, jak to cítím já,“ říká Moje Heroine Nina Špitálníková

Rubriky: OsobnostiŠtítky: Publikováno:

Marta Sawicka: V Answear klademe důraz na výjimečnost a prémiovost našich produktů

Čtení na 5 minuty

„Jsme multibrandový e-shop, proto na jedné straně poskytujeme zákazníkům široký výběr špičkových značek, na té druhé pečlivě vybíráme produkty, které chceme do nabídky zahrnout a dbáme na jejich kvalitu,“ říká Marta Sawicka, ředitelka vizuálního marketingu Answear.com. Zároveň zdůrazňuje význam nové imageové kampaně, která staví na myšlence „Zahalte svůj život do vzácných věcí“, jež je klíčovým prvkem dlouhodobé komunikace, která Answear umisťuje do segmentu prémiové módy. Co nás vedlo k vytvoření této kampaně se dozvíte v následujícím rozhovoru s Martou Sawickou.

Pokračování textu Marta Sawicka: V Answear klademe důraz na výjimečnost a prémiovost našich produktů