Důslednost se nevylučuje s laskavostí, říká psycholožka

Čtení na 3 minuty

Už dvacet let usiluje o to, aby bití, zneužívání a další formy ubližování dětem přestaly být brány jako standard. Petra Wünschová v Praze založila a vede Centrum LOCIKA, které dětem a jejich rodinám pomáhá žít lepší život bez násilí. Pomoc v něm nalezly už stovky traumatizovaných dětí. I proto Petra Wünschová získala ocenění Moje Heroine.

Pokračování textu Důslednost se nevylučuje s laskavostí, říká psycholožka

Nejsou jen jedny ženy nebo jedni muži, říká architektka. Alžběta P. Brůhová tvoří prostory, ve kterých bude dobře všem

Čtení na 2 minuty

Architektura pro ni znamená nejen realizace staveb, ale hlavně tvorbu veřejného prostoru. A zasazuje se také o zlepšování pracovních podmínek žen v architektuře. I proto získala od časopisu Heroine ocenění pro ženy, které mění svět kolem sebe k lepšímu – titul Moje Heroine 2024

Pokračování textu Nejsou jen jedny ženy nebo jedni muži, říká architektka. Alžběta P. Brůhová tvoří prostory, ve kterých bude dobře všem

Eva Lehečková: „Mladí lidé nejsou žádné sněhové vločky,“ říká děkanka, která provedla fakultu krizí

Čtení na 3 minuty

Filozofická fakulta čelila loni v prosinci bezprecedentnímu incidentu, ale zdá se, že krizi přestála. Děkanka Eva Lehečková je příkladem empatického leadershipu. Dnešní mladí lidé podle ní nejsou křehké sněhové vločky. Školu vede citlivě, nepodceňuje psychické zdraví studujících
i vyučujících a stejným způsobem fakultu provedla i velkou krizí. I proto získala od časopisu Heroine ocenění Moje Heroine.

Pokračování textu Eva Lehečková: „Mladí lidé nejsou žádné sněhové vločky,“ říká děkanka, která provedla fakultu krizí

Rubriky: Osobnosti, TrendyŠtítky: , , Publikováno:

Łukasz Witek – hlavní stylista Answear: Červené odstíny jsou na módním výsluní

Čtení na 4 minuty

Hlavní stylista Answear, Łukasz Witek, přibližuje proces tvorby stylizací pro nejnovější kampaň „Zahalte svůj život do vzácných věcí“. Červená, je klíčovou barvou celé kampaně a vrací se na módní scénu, kde zazáří v různých svých odstínech v aktuální sezóně podzim/zima 2024. Witek také v rohovoru prozrazuje, jak se inspiroval během Copenhagen Fashion Week. A jaký význam mají jednotlivé outfity pro ztvárnění osobnosti hlavní hrdinky reklamního spotu.

Pokračování textu Łukasz Witek – hlavní stylista Answear: Červené odstíny jsou na módním výsluní