Filozofická fakulta čelila loni v prosinci bezprecedentnímu incidentu, ale zdá se, že krizi přestála. Děkanka Eva Lehečková je příkladem empatického leadershipu. Dnešní mladí lidé podle ní nejsou křehké sněhové vločky. Školu vede citlivě, nepodceňuje psychické zdraví studujících
i vyučujících a stejným způsobem fakultu provedla i velkou krizí. I proto získala od časopisu Heroine ocenění Moje Heroine.
Marta Sawicka: V Answear klademe důraz na výjimečnost a prémiovost našich produktů
„Jsme multibrandový e-shop, proto na jedné straně poskytujeme zákazníkům široký výběr špičkových značek, na té druhé pečlivě vybíráme produkty, které chceme do nabídky zahrnout a dbáme na jejich kvalitu,“ říká Marta Sawicka, ředitelka vizuálního marketingu Answear.com. Zároveň zdůrazňuje význam nové imageové kampaně, která staví na myšlence „Zahalte svůj život do vzácných věcí“, jež je klíčovým prvkem dlouhodobé komunikace, která Answear umisťuje do segmentu prémiové módy. Co nás vedlo k vytvoření této kampaně se dozvíte v následujícím rozhovoru s Martou Sawickou.
Pokračování textu Marta Sawicka: V Answear klademe důraz na výjimečnost a prémiovost našich produktů