SUNNEI: Styl, který nikdy nestárne

Čtení na 3 minuty

Originalita, kreativita a radost – tři hodnoty, které dokonale vystihují značku SUNNEI.

Pokračování textu SUNNEI: Styl, který nikdy nestárne

K-Way: Nezáleží na tom, kde jsme, ale kam míříme

Čtení na 3 minuty

Jen málo značek dokáže propojit funkčnost s módou tak, jako to umí K-Way. Značka, známá pro své důmyslně balené pláštěnky, ušla dlouhou cestu a dnes nabízí víc než jen oblečení do deště. Nová kolekce podzim/zima 2024–25 znovu dokazuje, že praktické věci mohou být stylové.

Pokračování textu K-Way: Nezáleží na tom, kde jsme, ale kam míříme

ANIA KRUK a Answear – Objevte svou jedinečnost s kolekcí šperků “HEY, IT FITS YOU”

Čtení na 2 minuty

Answear a ANIA KRUK spojily své síly a vytvořily kolekci šperků „HEY, IT FITS YOU“, která oslavuje individualitu
a rozmanitost stylů. Šperky jsou navržené tak, aby vás doprovázely po celý den – od ranní kávy v džínách, přes pracovní schůzky, až po večerní akce. Díky své univerzálnosti skvěle doplní každý outfit a přizpůsobí
se každé výzvě, kterou den přinese.

Pokračování textu ANIA KRUK a Answear – Objevte svou jedinečnost s kolekcí šperků “HEY, IT FITS YOU”
Rubriky: Osobnosti, TrendyŠtítky: , , Publikováno:

Łukasz Witek – hlavní stylista Answear: Červené odstíny jsou na módním výsluní

Čtení na 4 minuty

Hlavní stylista Answear, Łukasz Witek, přibližuje proces tvorby stylizací pro nejnovější kampaň „Zahalte svůj život do vzácných věcí“. Červená, je klíčovou barvou celé kampaně a vrací se na módní scénu, kde zazáří v různých svých odstínech v aktuální sezóně podzim/zima 2024. Witek také v rohovoru prozrazuje, jak se inspiroval během Copenhagen Fashion Week. A jaký význam mají jednotlivé outfity pro ztvárnění osobnosti hlavní hrdinky reklamního spotu.

Pokračování textu Łukasz Witek – hlavní stylista Answear: Červené odstíny jsou na módním výsluní