Čtení na 3 min 09 Zář 2023

Podzimní kampaň Answear: Móda a emoce ve společném rytmu

Autor: Katka
Čtení na 3 minuty

V nové kampani vyprávíme příběh, který překračuje hranice klasické módní reklamy. Slogan „Zahalte svůj život do vzácných věcí“ se v této edici stává metaforou vztahů – intimních i každodenních, propletených jako kroky tance.

Je to příběh o emocích vtisknutých do oděvů, které získávají význam podle kontextu i podle toho, kdo je nosí. Dva poetické spoty kampaně působí jako krátké filmové obrazy, v nichž se móda prolíná s choreografií a slovem.

První z nich se odehrává v intimním prostoru hotelového pokoje. Právě tam se bílá košile značky Paul Smith a krajkové šaty od Twinset stávají hlavními hrdiny příběhu o intimitě, v němž každý pohyb tanečníků odhaluje celé spektrum emocí. Slogan „Nezahaluje mě, aby mě skryla. Zahaluje mě, aby poté odhalila víc.“ přináší jemnou, ale provokativní hru se slovy a ukazuje, že oděv není jen kusem látky – je prostředkem vyjádření i prožitku.

 

Druhý spot zve diváka do otevřeného parku, kde se v rytmu tance objevuje třetí, nečekaná postava – vlněný kabát od Patrizia Pepe. Jeho role nespočívá pouze v ochraně před chladem, ale symbolizuje i emocionální teplo, které vzniká mezi dvěma lidmi. Slogan „Nepotřebujete ho, aby vás zahřál. Potřebujete ho, abyste cítili teplo.“ posouvá vnímání oděvu za hranice funkčnosti a mění jej v univerzální médium – nositele vzpomínek, citů
a vztahů.

 

„V kampani ukazujeme, že jeden kus oblečení může mít mnoho významů – podle toho, kdo jej nosí a v jaké situaci. Stejně jako lidské vztahy mají různé odstíny a nuance, i naše šaty získávají nové dimenze v závislosti na kontextu,“ vysvětluje Marta Sawicka, marketingová ředitelka značky Answear.com. „Myšlenka „Zahalte svůj život do vzácných věcí “ ožívá na mnoha úrovních – od rozmanitosti vztahů, přes vícevrstevnatost samotného oděvu, až po hru se slovy v našich sloganech.“

O jedinečný, téměř filmový charakter kampaně se postaral mezinárodní tým tvůrců. Režisérka Adi Halfin, známá svým uměleckým pojetím obrazu
a pohybu, vytvořila příběh, v němž kamera sleduje tanec stejně těsně
a intimně, jako emoce – a přitom s velkou dávkou dynamiky.

Choreografie Emilie Leriche podtrhuje napětí mezi postavami a nechává oblečení stát se součástí tance, nikoli jen rekvizitou. Obsazení tvoří mezinárodně uznávaní umělci: Mathilde Lin, známá z hlavní role v klipu Harryho Stylese As it was, David Lagerqvist, Angele Villanueva Jara – finalistka soutěže You Can Dance – a Mermoz Melchior. Každý z nich přináší do kampaně autenticitu a výraz, díky nimž se vyprávěné příběhy stávají univerzálními a blízkými divákovi.

Vizuální stránku podtrhl hlavní stylista Answear Łukasz Witek, který při stylingu pracoval s výraznými, a přesto nadčasovými prvky prémiových značek, čímž zdůraznil jejich rozmanitost.

Podzimní kampaň „Zahalte svůj život do vzácných věcí“ ukazuje, že móda není jen produktem. Proměňuje se v umění, které vypráví příběhy, nese emoce i vztahy mezi lidmi. Je to filmový jazyk, jenž oslovuje smysly
a zůstává v paměti dlouho poté, co zhasnou světla.

Credits:
Director: Adi Halfin
Choreography: Emilie Leriche
Agency: Saatchi & Saatchi
Client Service: Małgorzata Wajdziak, Aleksandra Mielec
Strategy: Radosław Chrobot, Agnieszka Kwaśniewska
Creative: Magda Drozdowska, Quentin Carenzo, Sonia Nowacka
Production: Marta Gierej, Magdalena Barszcz
Answear: Marta Sawicka, Katarzyna Kaczmarczyk
Head of Styling, Answear: Łukasz Witek
Production House: SHOOT ME
Producer: Zdzich Heydel
Production Manager: Jagoda Jędrzejewska
Post-production: VEIN
Sound: Głośno

Přečtěte si další článek