V prestižní varšavské továrně Norblin byl právě otevřen Answear Concept Store. Jeho esteticky příjemné a nestandardně zařízené prostory spojují módní trendy s kreativní vizí, vytvářejíce tak prostředí, ve kterém nakupování není jen rutinní úkol, ale opravdový zážitek. Objevte s námi tento jedinečný módní bod na mapě Varšavy.
V samém srdci Varšavy, v ikonické a hojně navštěvované továrně Norblin, se právě otevřel Answear Concept Store. Tento impozantní prostor o rozloze 2000 m2 je rozdělený do produktových zón, každá z nich nabízí široký výběr značek pro milovníky módy. Mezi nimi najdete jména jako Michael Kors, Victoria Beckham, Nanushka, Iro, Diesel, AllSaints, Tory Burch, Missoni, Giuseppe Zanotti, Coach, Swarovski, Furla, adidas, Calvin Klein, Boss, Tommy Hilfiger a Polo Ralph Lauren. Tento nový obchodní koncept slibuje pohlcující a rozmanitý zážitek pro všechny, kdo touží po módní inspiraci a špičkových produktech.
Answear Concept Store představuje mnohem více než jen obyčejný obchod. Je to prostor, kde se nakupování proměňuje v nezapomenutelný zážitek. Kromě kurátorských exkluzivních kolekcí oblíbených módních značek tu zákazníci objeví také zóny určené k odpočinku, zábavě a především k módní inspiraci. „Otevření Concept Storu v této podobě a na tomto konkrétním, pečlivě vybraném místě je zároveň realizací předpokladů naší strategie a dovršením změny positioningu Answear a jeho nabídky prémiových módních značek,“ říká Marta Sawicka, ředitelka vizuálního marketingu Answear.com.
Působivý design interiéru
Při vytváření interiéru konceptu obchodu hráli klíčovou roli barvy, použité materiály inspirované přírodou a pečlivě vybrané detailym jako například: dřevěná podlaha, vyrobená na míru, která vytváří příjemný a přirozený pocit, a nestandardní nábytek speciálně navržený pro potřeby obchodu, který dodává prostoru osobitý a jedinečný vzhled. Dalším významným prvkem jsou umělecky navržené vitríny, jejichž autorkou je Anna Szczęsny, umělkyně, která spolupracovala s předními módními domy. Tyto obrovské vitríny nejenže slouží k prezentaci produktů, ale také přinášejí do prostoru umělecký rozměr a jedinečný estetický dojem.
Answear Concept Store má dva hlavní vchody. První z nich směřuje přímo do zóny inteligentní módy, kde tmavší barevné kombinace vybízejí k objevování více elegantních a sofistikovaných návrhů. Druhý vchod naopak představuje světlejší kombinace, oživuje atmosféru a představuje ležérnější, lehčí styly.
„Obchod je rozdělený na pánský a dámský sektor. První zóna je zemí elegance, kde se tmavé povrchy a mosazné akcenty mísí s přírodní krásou dřeva a kamene. Stěny zdobené sofistikovanými tapetami se mísí s tmavou omítkou vytvořenou na zakázku. Materiály jako plech a sklo zprostředkovávají scénu minimalistické sofistikovanosti,“ popisuje Iwona Kwadrans, manažerka interiérového designu ve společnosti Answear.com.
Charakteristickým rysem Answear Concept Store jsou také prostorné zkušební kabinky s odpočinkovou zónou pro doprovod návštěvníků. Mezi zónami se nacházejí doplňkové šatny v podobě zajímavých, volně stojících bloků.
Více než obchod
Answear Concept Store není jen běžný obchod, kde si kupujeme hotové výrobky. Je to místo, které otevírá dveře novému pojetí nakupování, přinášející svým zákazníkům možnost aktivní účasti na tvorbě jejich vlastního stylu. Nejzajímavější a nejtvůrčejší částí concept store je oblast nazvaná „Tailor“, kde si můžete zakoupené kousky oděvů a doplňků přizpůsobit podle svých potřeb. Toto místo nabízí širokou škálu služeb, od běžných krejčovských úprav, jako je zkrácení nebo zúžení, až po individuálně přizpůsobené služby. Pro ty, kdo mají rádi umění a kreativitu, je k dispozici možnost vlastního přizpůsobení oblečení, bot a tašek pomocí fixů a barev. Answear Concept Store tak představuje nový způsob, jak si užívat nakupování jako osobního projevu svého jedinečného stylu.
V concept store se nachází také kavárna Answear x Coffeedesk. Jedná se o originální projekt obklopený rostlinnou zimní zahradou, kde si můžete vychutnat nejen vynikající kávové speciality. O nejvyšší kvalitu nabídky kavárny se starají baristé z týmu značky Coffeedesk. Hlavní zrnkovou kávou používanou pro přípravu espressa a mléčných káv je brazilská káva Campo das Vertentes. Kromě toho lze na místě ochutnat celou řadu káv, od fermentovaných káv až po ty, které se pěstují na sopečné půdě nebo se vyznačují jemnou chutí rajčat.
Koncepční obchod není pouze místem, kde si zákazníci nakupují, ale také prostředím pro setkávání lidí z oblasti módy a kultury. Pravidelné akce, které se zde konají ve spolupráci se značkami, nabízejí jedinečnou příležitost lépe poznat sortiment produktů a filozofii, která stojí za vývojem značek dostupných na Answear.com. Tyto události jsou jen špičkou ledovce plánovaných aktivit, které se budou konat v prostorách prodejny ve 2. patře budovy „Plater“ v továrně Norblin.
Vyváženost technologie a skutečného zážitku z nakupování
Prostor Answear Concept Store jsme vytvořili s ohledem na náročného zákazníka. Hned u vchodu vás přivítají poradci, kteří jsou nejen prodejci, ale především vám poskytnou skutečnou podporu.
„“Člověk pro nás zůstává tím nejdůležitějším a technologie mají nákupní proces pouze podpořit,“ říká Marta Sawicka a vysvětluje myšlenku, která stojí za návrhem spotřebitelského zážitku v concept store.
K vybavení Answear Concept Store patří prostorné, inteligentní zkušební kabinky. Ty umožňují rychle vybrat správnou velikost nebo barvu oblečení bez nutnosti opustit zkušební místnost. Obchod je vybavený obrazovkami se zvýšenou matnou povrchovou úpravou, což zajišťuje vizuální pohodlí zákazníků. Poprvé na světě zde najdete ultramoderní pokladní počítače Elo Touch se dvěma obrazovkami, jednou pro prodavače a druhou pro zákazníka, což dělá nakupování interaktivním a transparentním.
Na místě je také Pickup Point, stanice pro vyzvednutí online objednávek z www.answear.com, kde si můžete zboží vyzkoušet, a dokonce i na místě vyžehlit.
Každý z těchto prvků přispívá k designu a funkčnosti Answear Concept Store. Díky tomu je nakupování v tomto obchodě skutečným potěšením.