Čtení na 3 min 23 Pro 2019

PŘÍBĚH ZNAČKY: GUESS

Autor: Nicole
Čtení na 3 minuty

Věděli jste, že Guess Jeans pojmenoval svůj ikonický produkt na počest Marilyn Monroe a za svůj název vděčí reklamě McDonalds? Přečtěte si, jaká další tajemství skrývá tato kultovní značka!

Guess Jeans je jedna z nejznámějších značek na světě, která má ve své DNA lásku k smyslným tvarům ženské postavy. Symbolizuje mladistvost, smyslnost a odvahu. Je známá svou propagací atraktivních ikon modelingu, přičemž dokonale spojuje americké i evropské styly.

Historie značky Guess Jeans

Jméno Marciano bychom měli důrazně připomenout, protože všechno to začalo právě s ním. Čtyři velmi vynalézaví bratři následovali svůj americký sen. Opustili jižní Francie a odešli do zahraničí. I když myšlenka založit módní dům se zrodila v Hollywoodu, bratři se rozhodli zahájit své podnikání ve slunné Kalifornii. Tam se v roce 1981 zrodil Guess.

Odkud pochází filozofie značky?

Sourozenci se inspirovali billboardem McDonalds v Los Angeles, který říkal: „Hádejte, co je v novém Macu?“ A jelikož nejdokonalejším hamburgerem byl cheeseburger, bratři Marciano chtěli, aby se jejich značka spojovala s tím nejlepším. S bezstarostným životem plynoucím z luxusu. Inspirováni evropskou kulturou, nově definovali koncept džínoviny, která se dosud spojovala pouze s tradičním americkým materiálem. Jedním z jejich průkopnických návrhů byly Marilyn Jeans – obepnuté džíny s třemi zipy. Ne náhodou se jejich název spojuje se ztělesněním ženského ideálu, Marilyn Monroe. Její obraz odrážel poselství značky Guess – styl džínů, které budou milovat ženské tělo a vyzvednou jeho atraktivitu. Úspěch bratrů Marciano se poprvé dostavil, když šarže jejich nejnovějšího produktu dorazila na police obchodního domu Bloomindale. Po několika hodinách bylo 24 párů džínsů zcela vyprodaných. A takto to všechno začalo.

Prohlédněte si nabídku Guess Jeans na answear.cz >>>

Guess kampaně

Značka se od začátku vyznačovala neobvyklými kampaněmi, v nichž modely prezentují svůdné ikony světa – Brigitte Bardot a Marilyn Monroe. Všechny kampaně společnosti Guess spojuje jednotně komunikována myšlenka. Navíc výrazně přispěla k objevení supermodelek, jako jsou Claudia Schiffer, Eva Herzigová, Naomi Campbell, Carla Bruni, Alessandra Ambrossio a Adriana Lima. Impérium značky Guess sestává z ambasadorů, kteří jsou součástí jejího charakteru – mladistvost, sexualita a dobrodružství. V roce 2017 se tváří Guess stala mladá zpěvačka Camila Cabello. V roce 2018 se ke Guess Girls připojila hollywoodská hvězda Jennifer Lopez. JLo vyzařuje ženskost a vzbuzuje dojem, že je možné vypadat navždy mladá, proto ji bratři Marciano nazvali ikonou.

TRIČKO / SVETR / MIKINA / JEANS

Guess kolekce

Charakter značky se projevuje ve výrazných kolekcích. Při příležitosti 40. výročí uvedli kolekci American Dream, která se plně odvolává na koncepci vzniku brandu. Produkty, které v ní byly představeny reprodukují vzhled z 90. let a kombinují styl grunge a půvab.

Nabídku oblečení doplnila časem i plejáda exkluzivních doplňků, které dokonale odrážely schopnost upoutat pozornost. Výrazné logo značky zdobí prakticky všechny kabelky, batohy, obuv, hodinky i šperky – buď ve formě monochromatického vzoru, nápisu GUESS nebo charakteristického červeného trojúhelníku s otazníkem uvnitř. Proto Guess maximálně vyhovuje milovníkům výrazných log.

PENĚŽENKA / PÁSEK / NÁUŠNICE / BATOH

A co víc, značka bude zajímat fanoušky efektu „bling blling“. Její výrobky se vyznačují všudypřítomnými šperkovými doplňky, jako jsou řetízky, klíčenky, kamínky, flitry či cvočky.

BATOH / KABELKA / HODINKY / BOTY

Přečtěte si další článek