Čtení na 4 min 06 Kvě 2024

Zahalte svůj život do vzácných věcí s Answear.cz

Autor: Katka
Čtení na 4 minuty

Různé věci, které nás obklopují, jsou také našimi společníky v důležitých životních momentech. Přenášejí v sobě hluboké stopy našich emocí a vzpomínek. Mohou nám pomoci dosáhnout našich cílů a současně nám umožňují sdílet vědomí a prožitky s ostatními. Jsou odpovědí na výzvy každodenního života. Nakonec se možná vytratí do pozadí, ale to nejvzácnější, co jsme z nich získali, v nás zůstane. V nové kampani pro sezónu jaro-léto 2024 chceme zahalit náš život do vzácných věcí.

Představujeme vám naši novou image kampaň, kterou vás chceme přimět k zamyšlení se nad životem a jeho důležitými okamžiky. Vyzýváme vás: „Zahalte svůj život do vzácných věcí,“ věříme totiž, že předměty, které nás obklopují mohou obohatit náš každodenní život. Některé z nich pro nás znamenají více, protože se nám líbí, jsou krásné a kvalitní. S jinými si zase spojujeme nevšední zážitky a vzpomínky, které si chceme uchovat v paměti na dlouhou dobu.

Podívejte se na video ke kampani „Zahalte svůj život do vzácných věcí“

V životě je důležité obklopit se věcmi, které nás inspirují a umožňují nám objevovat svět. Poskytují nám oporu a odvahu, aby­chom se vyrovnali s neznámými situacemi, a pomáhají nám přijmout danou realitu. Mohou být naší ozdobou, vyjádření osobnosti nebo projevem individuality, stejně tak nám mohou pomoci něco skrýt nebo být naším symbolem.

„Móda je jistou formou našeho manifestu, který odráží naše hodnoty, smysl pro humor a vztah k sobě samým. Je to prostředek, kterým vyjadřujeme, kým jsme, nebo jak se sami formujeme. To děláme tím, že si oblékneme bundu, tričko, šaty, tenisky nebo třeba náušnice. Tyto „věci“ pak získávají druhý, hlubší význam. Nejde jen o botu, ale o to, že jsme v ní dokázali uběhnout maraton a modré šaty zas mohou být vzpomínkou na nejkrásnější západ slunce nad Barcelonou,“ říká Marta Sawicka, ředitelka vizuálního marketingu společnosti Answear.

„Naši kampaň pojímáme jako prostor pro výjimečnost, kde se naše produkty dostávají do popředí, s důrazem na jejich prémiovost, přesně tak, jak si zaslouží. Cílem je sdělit našim zákazníkům, že se náš sortiment vyznačuje právě výjimečností a exkluzivitou,“ doplňuje Marta Sawicka.

Stella Consonni v režii nové kampaně Answear.cz

„Zahalte svůj život do vzácných věcí “ není jen slogan, je to myšlenka, která bude dlouhodobě provázet komunikaci společnosti Answear. Za strategii a koncept je zodpovědná agentura Saatchi&Saatchi. Inspirativní video a fotografie vznikly v půvabném Lisabonu. Vše režírovala Stella Consonni, zkušená režisérka a fotografka, která má za sebou kampaně pro značky jako Gucci, Burberry a Vogue.

Podívejte se do zákulisí z natáčení videa

„ Stella dokonale vystihla podstatu toho, co chceme v nové imageové komunikaci sdělit, tedy rovnováhu mezi módou, každodenním životem a skutečnými hodnotami. V její práci je vidět velké srdce a smysl pro detail. To později vyústí v mimořádné a nezapomenutelné kreace,“ uzavírá Marta Sawicka.

Tváří kampaně „Zahalte svůj život do vzácných věcí “ se stala brazilská herečka a modelka Fatima Brunengo. Oblečení, v němž se objevuje na obrazovce, vyjadřuje kvalitu a osobitý styl Answear.cz. Každý záběr je momentem a dohromady tvoří poetický příběh spojující módu a životní styl.

Premium Fashion Brands

Nová kampaň značky, která staví na myšlence „Zahalte svůj život do vzácných věcí“, je klíčovým prvkem dlouhodobé komunikace, jež Answear.cz umisťuje do segmentu prémiové módy. V naší široké nabídce naleznete výrobky, které jsme pečlivě vybrali od více než 500 exkluzivních světových značek. Například značky Boss, Polo Ralph Lauren, Calvin Klein, Liu Jo, Pinko, Michael Kors, Tory Burch, Swarovski, Diesel, Moschino Jeans, Victoria Beckham nebo Furla. Tato kampaň probíhá na všech 12 trzích, kde Answear působí.

Díky naší nové komunikační platformě vám odhalujeme inspirativní svět originálních módních stylů a značkových kolekcí. Ukazujeme, že styl není pouze otázkou výběru oblečení, ale zahrnuje také zážitky, lidi a místa, která nás ovlivňují a zůstávají v naší paměti jako drahocenné vzpomínky. Všechno toto dává módě hloubku a význam, přičemž nakupování se stává jedinečným zážitkem, který nám přináší celou paletu emocí a kvalitativních prožitků.

Přečtěte si další článek