Answear zahajuje mezinárodní soutěž věnovanou umělcům – grafickým designérům, kteří jsou nadšeni digitálním uměním, milují módu a mají rádi výzvy. Answear Graphic Design Masters potrvá do konce roku 2022. Na ty nejlepší čekají ceny v celkové hodnotě 9 500 €!
Lifespiration Starts Here – podle tohoto hesla vstupuje answear.cz, mezinárodní módní e-shop, do světa designu ve snaze vytvořit inspirativní spojení umění a módy. Tentokrát do svého projektu Answear Graphic Design Masters zve talentované tvůrce z celého světa, kteří vyzdvihnou krásu produktů z unikátní nabídky Answear, dají jim nový význam a svou účastí vytvoří kreativní, digitální umělecká díla. Soutěž je určena pro nadšence počítačové grafiky, kteří se tímto oborem zabývají jako profesionálové nebo jako amatéři. Jedinou podmínkou pro zapojení do soutěže je věk minimálně 18 let.
Pravidla soutěže
O čem je soutěž Answear Graphic Design Masters? Vaším úkolem je vytvořit grafiku pomocí fotografií unikátních produktů z naší nabídky. Na webu soutěže najdete materiály potřebné k tvorbě grafiky – vybrali jsme pro vás ty nejzajímavější módní návrhy, které překvapí formou, barvou a půvabem detailů. Spoléháme na to, že s jejich pomocí vytvoříte něco skutečně fantastického!
Stačí z databáze připravených fotografií vybrat zajímavé záběry libovolného produktu a následně mu dát nový kontext vytvořením nápadného grafického návrhu. Možnost zúčastnit se je do 31.12.2022. Vítězové budou vyhlášeni v lednu 2023! Na ty nejlepší čekají atraktivní peněžní ceny – vítěz prvního místa obdrží 5 000 eur.
Answear Graphic Design Masters – inspirativní porota
O těch nejlepších z nejlepších rozhodne mezinárodní porota složená z odborníků z celé Evropy. Jejím předsedou je Marcin Franczak – kreativní ředitel Answear s téměř 20letou zkušeností s vytvářením vizuální identifikace největších módních značek a médií. Další členkou poroty je uznávaná slovenská ilustrátorka Petra Slamková. Porotu doplňuje bulharská rodačka Maria Todorova – spoluzakladatelka, CEO a kreativní ředitelka agentury Next-DC, která své zkušenosti sbírala ve známých reklamních agenturách (Havas, Ogilvy&Mather) a specialistka na grafický design a módní ilustrace, umělkyně Mitja Bokun ze Slovinska. Při výběru vítězů se porota bude řídit jejich uměleckými a vizuálními zkušenostmi a také otázkami souvisejícími s myšlenkou využití image produktu, jeho rozpoznatelností a myšlenkou dát mu nový kontext.