Moje tipy, co dělám, abych byla ve formě – Soňa, Running2.cz

Zimní období svádí k tomu nic nedělat. Jenže to je chyba – budete ještě unavenější a bez energie. U mě funguje toto: 

Začínám den sklenicí vody s citrónem

Když se probudím, jdu si vyčistit zuby a pak nalačno vypiji sklenici teplé vody s čerstvě vymačkanou šťávou z půlky citrónu. Je osvědčený trik jogínů a dělají to tak i Francouzky. Nastartuje to zažívání, pročistí pleť a dodá energii na celý den. Občas si do tohoto nápoje přimíchám i chyawanprash  – je to ajurvédský bylinno – ovocný preparát na posílení imunity a na pročištění těla.

Každé ráno cvičím

Zvykla jsem si, že před snídaní si vždy udělám pár cviků – nezaberou mi více než deset minut. Mám takovou malou sestavu složenou z prvků jógy – například je tam pozice stromu nebo svíčka a pak z posilování. Cvičím na břicho, udělám si pár kliků. Cítím se pak celý den lépe. Že na to nemáte čas? Jde o zvyk. Když to vydržíte 21 dní, tělo si vytvoří návyk a vy pak cvičení už budete potřebovat.

Běhám

S běháním jsem úplnou náhodou začala před pěti lety a nedám na něho dopustit. Nejen, že mi úplně změnilo život, ale díky němu si skvěle čistím hlavu, nabírám novou energii a taky mám díky němu ještě vypracovanější postavu. Běhám po celý rok, v každém počasí. I když je velká zima nebo prší, stačí mi termo triko a kvalitní běžecká bunda, která není příliš teplá, ale neprofoukne a chrání i částečně před mokrem.

Hodně spím

Tato věc nestojí nic a přitom tak skvěle funguje. Abych vypadala odpočinutě a měla energii na psaní blogu, na sportování, na závody i na práci, spím každý den minimálně 8 hodin. Čím jsem starší, tím moje tělo potřebuje víc odpočívat, a tak ho poslouchám.

Moje tipy na oblečení:

Na sport

SALEWA / COLUMBIA / CARDIO BUNNY / ADIDAS PERFORMANCE

Na volný čas

PUMA / JACQUELINE DE YONG / ANSWEAR / UGG

Share on FacebookTweet about this on TwitterShare on TumblrPin on PinterestShare on Google+