V naší nejnovější kampani pro podzim-zimu 2024 propojujeme v Answear poetické linie s výjimečnou pozorností na detail. Chceme představit módu, která nás nejen zdobí, ale také vypráví příběhy – takové, které s námi zůstávají ještě dlouho poté, co je prožijeme.
Podzim je časem, který vybízí k zamyšlení, reflexi a ponoření
se do hlubokých emocí. Zároveň je to období, kdy móda získává zvláštní význam – stává se nejen výrazem stylu, ale také manifestem našich vnitřních hodnot.
Nezapomenutelným prvkem celé kampaně je uchvacující červený outfit herečky a modelky Fatimy Brunengo. Tato stylizace, která je plná síly
a charakteru, není jen o krásných šatech – je projevem odvahy
a sebevědomí.
„Červená je barva, která vždy přitahuje pozornost, ale v této stylizaci se stává symbolem síly a nezávislosti,“
– říká Marta Sawicka, marketingová ředitelka Answear. Stylizace nejenže zaujme svou estetikou, ale také zůstává v paměti, vytváří jedinečný obraz ženskosti.
Červená jako klíčový symbol
Barva, která je jednoznačně trendem letošní sezóny. Od výrazných odstínů burgundské, přes tzv. třešňovou červenou, až po jednotlivé červené prvky
– návrháři ji odvážně začleňují do svých kolekcí a kombinují s klasickými střihy a moderními detaily.
Červená barva hraje v kampani klíčovou roli
– symbolizuje tvůrčí energii, vášeň a odvážnou vizi budoucnosti, která se shoduje se strategickými cíli značky Answear.
Kampaň doprovází série dalších aktivit. Inspirovali jsme se silou červené barvy a vytvořili jsme originální playlist, který se váže k této jedinečné barvě. Připravujeme speciální články, ve kterých se zaměřujeme na symboliku barvy v umění a módě, a na příběhy, které ukazují, jak je červená barva inspirující. Pokud se chystáte na prodloužený víkend, nebo podzimní prázdniny do Polska, v Answear Concept Store ve Varšavě, bude mnoho akcí, kde známí stylisté představí, jak vytvořit outfity s červenými akcenty.
Červená: výraz emocí a sebevědomí
Červená je barvou vášně, síly a individuality. Její intenzita okamžitě přitahuje pozornost a vytváří silné emoce, ať už v módě, umění či každodenním životě. V naší kampani pro podzimní sezónu se červená stává symbolem odvahy – je to barva, která nás povzbuzuje k tomu, abychom se nebáli vyjádřit sami sebe. Bez ohledu na to, zda ji nosíme jako dominantní prvek nebo jemný akcent, červená má schopnost měnit vnímání celého outfitu a proměnit ho v něco výjimečného.
Červená je rovněž barvou, která překračuje hranice módních sezón. Její nadčasovost ji činí ideální volbou jak pro elegantní večerní šaty, tak pro každodenní outfit, kde může přidat špetku odvahy a osobitosti. Symbolizuje energii, pohyb a vnitřní sílu. Ten, kdo obléká červenou barvu často působí sebevědomě a odhodlaně.
V letošních kolekcích se červená objevuje
v různých podobách – od sytých odstínů po jemnější tóny, které umožňují každému najít svou vlastní interpretaci této barvy.
Slogan kampaně: „Zahalte svůj život do vzácných věcí“
Tento slogan dokonale vystihuje podstatu poselství značky Answear. Móda nás doprovází v těch nejdůležitějších momentech a vytváří kulisy pro vzpomínky, které s námi zůstávají navždy.
Věříme, že hodnota oblečení nespočívá jen
v jeho estetice, ale především v emocích, které vyvolává. Móda vypráví o důležitých okamžicích a lidech v našich životech
– o jediných svědcích našich vzpomínek, kromě nás samých.
Kampaňový spot, natočený v malebném Lisabonu, okouzluje svou vizuální poetikou. Každý záběr je pečlivě komponován tak, aby vynikl půvab okamžiků, které stojí za to uchovat navždy. Lisabon se svým magickým světlem poskytuje dokonalé pozadí pro módní příběh blízký životu
a emocím. O režii se postarala uznávaná Stella Consonni, známá svou citlivostí a talentem zachycovat jemné emoce a krásu všedních okamžiků. Stella dokonale vystihla tuto atmosféru, propojující každodennost
s dotekem luxusu.
Prémiové módní značky
Kampaň je poctou kvalitě a kráse. V nabídce Answear.cz najdete pečlivě vybrané produkty od prémiových světových značek, které jsou symbolem nadčasového stylu a elegance. Umožní vám vyjádřit, kým jste a co je pro vás důležité.
Pro nás je móda víc než jen oblečení – je to způsob, jak světu ukázat, kdo jsme a na čem nám záleží.
Různé věci, které nás obklopují, jsou také našimi společníky v důležitých životních momentech. Přenášejí v sobě hluboké stopy našich emocí
a vzpomínek. Mohou nám pomoci dosáhnout našich cílů a současně nám umožňují sdílet vědomí a prožitky s ostatními. Jsou odpovědí na výzvy každodenního života. Nakonec se možná vytratí do pozadí,
ale to nejvzácnější, co jsme z nich získali, v nás zůstane.
V kampani pro sezónu podzim-zima 2024 chceme zahalit náš život
do vzácných věcí.