Reklamace
Pro všechny výrobky zakoupené v obchodě platí podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží z důvodu neshodnosti se smlouvou do 2 let od data nákupu.
Krok za krokem - jak reklamovat výrobek?
1. Reklamační formulář - (stáhnout formát .PDF) - vytiskněte a důkladně vyplňte. Reklamace bez přiloženého formuláře nebo s nesprávně vyplněným dokladem nebudeme bohužel moci uznat.
2. Pokud nemáte možnost reklamační formulář vytisknout, můžete takový formulář vypsat podle vzoru i ručně.
3. Pošlete reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem na adresu:
DPD CZ S.R.O.
ANSWEAR.CZ
ORLOVSKÁ 162/803
713 00 OSTRAVA-HEŘMANICE
4. Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.
5. V případe odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku.
PAMATUJTE:
Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání. Neposílejte prosím zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzetí takové zásilky.
PLATFORMA RSO
Pokud si zboží zakoupíte jako spotřebitel, máte právo použít mimosoudní řešení sporů a uplatnit nárok ve formě platformy RSO (Řešení sporů on-line) v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o elektronickém systému řešení spotřebitelských sporů a o změnách nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009 / ES.
Platforma RSO je interaktivním nástrojem, který se zpřístupňuje spotřebitelům z Evropské unie, jehož prostřednictvím můžete podat stížnost. Odkaz na platformu RSO: ec.europa.eu/consumers/odr
Zároveň vás informujeme, že použití tohoto systému řešení sporů není povinné.
Chtěli bychom vám připomenout, že e-mailová adresa, na které nás můžete kontaktovat je: obchod@answear.cz
SOUBORY KE STAŽENÍ: