Často kladené otázky

Vyberte si téma, které Vás zajímá a odpověď zobrazíte níže

ZÁKAZNICKÉ CENTRUM

Jak mohu kontaktovat zákaznické centrum?

Jsme Vám k dispozici na telefonním čísle  +420 234 093 854 nebo nám napište na obchod@answear.cz

V jakém čase mohu kontaktovat zákaznické centrum?

Naši kolegové v zákaznickém centru Vám jsou k dispozici v pracovních dnech (od pondělí do pátku) od 9:00 do 17:00.

Může zákaznické centrum vytvořit objednávku za mě?

Pracovník zákaznického cntra nemůže vytvořit objednávku jménem zákazníka. Všechny transakce jsou přijímány elektronicky a nákup provádí zákazník na adrese www.ANSWEAR.cz

SLEVOVÉ KÓDY A ANSWEAR CLUB

Mohu v objednávce použít současně slevový kód a Answear Club body?

V jedné objednávce nelze použít zároveň slevový kód a Answear Club body. Tyto dvě slevy není možné kombinovat.

Mohu v jedné objednávce použít více než jeden slevový kód?

Při objednávce můžete použít pouze jeden slevový kód. Slevy nelze kombinovat.

Přihlásil/a jsem se k odběru newsletteru a nedostal/a jsem slevový kód. Co mám dělat?

Zkontrolujte všechny složky ve své e-mailové schránce, někdy je e-mail zařazen do složky Spam. Pokud jste neobdrželi e-mail se slevovým kódem, obraťte se na zákaznické centrum na tel.č.  +420 234 093 854 nebo nám napište na obchod@answear.cz

Nefunguje mi slevový kód. Čím to může být způsobeno?

Zkontrolujte, zda jste slevový kód napsali správně (bez mezer, bez diakritických znaků atd.). Slevové kódy mají své datum platnosti a platí pouze na vybrané produkty. Pokud si nejste jistí platností Vašeho kódu, obraťte se na naše zákaznické centrum na tel.č.  +420 234 093 854 nebo nám napište e-mail na obchod@answear.cz

Na mou e-mailovou adresu jsem dostal/a narozeninový bonus. Jak to funguje?

Členům Answear Clubu věnujeme jako dárek narozeninový bonus. Jedná se o Answear body, které Vám zašleme den před Vašimi narozeninami (datum, které jste nám poskytli během registrace). Bonus se aktivuje po přihlášení k Vašemu účtu. Přihlásit se musíte v průběhu 7 dní od jeho obdržení. Platnost bodů po přihlášení se na účet je 14 dní. Chcete-li tyto dodatečné body využít, vytvořte objednávku s využitím Answear bodů.

Proč musím zadávat datum narození při registraci do Answear Clubu?

Informaci o datu narození využíváme pro statistické účely a umožňuje Vám získat dodatečný bonus v podobě Answear bodů k narozeninám. Shromažděné údaje nepoužíváme pro marketingové účely, ani jich nezpřístupňujeme třetím stranám.

Jak použít Answear body při vytvoření objednávky?

Nasbírané Answear body můžete použít během svých dalších nákupů. Díky Answear bodům můžete snížit hodnotu objednávky až o 50 %. Answear body se vztahují na zboží v základní, plné ceně. Pokud je zboží zlevněné, tak se při využití Answear bodů body odečtou od nezlevněné ceny produktu.

Proč nemohu v košíku použít všechny své Answear body?

Answear Club body nemůžete využít:

  • pokud body nejsou ještě aktivní. Aktivují se po 30 dnech od Vašeho nákupu.
  • pokud jste v košíku zadali slevový kód.
  • pokud produkt, na který zkoušíte použít body, je již zlevněný na 50% své hodnoty. Např.: Pokud produkt měl základní cenu 1 000 Kč a následně byl zlevněn na 500 Kč, tak jeho hodnotu již není možné více snížit pomocí Answear Club bodů.

Pokud jsem vrátil/a zboží zaplacené Answear body, kdy se mi body vrátí na účet?

Answear body se Vám aktivují následující den poté, co obdržíte e-mail o přijetí vráceného produktu na náš sklad.

Jak se stát členem Answear Club?

Účet si můžete vytvořit na několika místech na našich stránkách:

  • na hlavní stránce v horním menu,
  • během objednávání zboží, pomocí tlačítka "Vytvořit účet",
  • po vytvoření objednávky, pod shrnutím objednávky ve spodní části stránky.

PLATBA

Jak mohu svou objednávku zaplatit?

ANSWEAR.cz poskytuje dvě možnosti platby:

  • na dobírku: za objednávku zaplatíte kurýrovi při převzetí objednávky. Můžete platit hotovostí i kartou.
  • online platba: s pomocí platební brány GoPay.

ТЕCHNICKÉ PROBLÉMY

Jak se mohu odhlásit z odběru newsletteru?

V každém newsletteru v dolní části najdete odkaz, pomocí kterého se můžete odhlásit z dostávání marketingových e-mailů. Svůj požadavek můžete také nahlásit našemu zákaznickému centru zasláním zprávy na obchod@answear.cz.

Může být můj účet zablokován?

Administrátor obchodu má právo zablokovat účet pokud uzná, že zákazník porušil obchodní podmínky obchodu. V případě, že došlo k takové situaci, kontaktujte nás a my s Vámi tento problém vyřešíme.

Nedostávám e-mailové zprávy z Answear.cz, co mám udělat?

Nejprve si ve vé poště ověřte, zda e-maily nejsou zařazené ve složce Spam. Poté si zkontrolujte, zda je Váš účet vytvořen na platnou e-mailovou adresu. Pokud je vaše e-mailová adresa správná a zprávy nejsou ve složce Spam, kontaktujte nás, situaci společně vyřešíme.

Chci zrušit svůj účet. Jak to mohu udělat?

Chcete-li odstranit Váš účet, obraťte se na naše zákaznické centrum na tel. č.  +420 234 093 854 nebo nám napište zprávu na obchod@answear.cz.

Mám problém s přihlášením se k účtu. Co mohu udělat?

Jedním z nejčastějších důvodů této situace je nesprávné zadané přihlašovací jméno (e-mailová adresa) nebo heslo. Pokud jste zapomněli Vaše heslo - klikněte na odkaz "Zapomněli jste heslo?", který se nachází na přihlašovací stránce. Nové, vygenerované heslo bude odesláno na e-mailovou adresu uvedenou při registraci. Pokud se i nadále nelze přihlásit - kontaktujte nás.

PRODUKTY

Mohu si objednat vyprodaný produkt?

V případě vyprodaných produktů doporučujeme využít možnost "Informovat o dostupnosti", která se nachází na vybrané vyprodané velikosti daného produktu. Pokud produkt znovu naskladníme, dostanete od nás e-mailovou zprávu s informací, že produkt opět skladem.

Jak nejrychleji mohu najít konkrétní produkt?

Nejrychlejší způsob je napsat hledané slovo do vyhledávače v pravém horním rohu stránky. Můžete také přejít do hlavního menu (v horní části stránky) a poté do kategorií nebo značek, které Vás zajímají. K zúžení výběru slouží filtry.

DORUČENÍ ZBOŽÍ

Kolik stojí doručení objednávky?

Objednávky, které překročily hodnotu 1 000 Kč, doručujeme zdarma. Pokud Vaše objednávka byla nižší než 1 000 Kč, doručení zboží stojí 79 Kč. Poplatek za doručení Vám připočteme k objednávce.

Jak rychle doručujete zboží?

Zásilky v České republice jsou obvykle doručovány do 24 hodin.

Do jaké hodiny si mohu objednat, aby byla moje zásilka odeslána ještě ten samý den?

Pokud si v pracovních dnech objednáte do 12:00, Vaše objednávka bude odeslána z našeho skladu ještě týž den a balík Vám doručí následující pracovní den.

Jak získám informace o odeslání mé objednávky?

Informace o aktuálním stavu objednávky jsou k dispozici v záložce „Můj účet“ (pouze pro registrované uživatele). Kromě toho obdržíte e-mail s informacemi o aktuálním stavu objednávky („probíhá objednávka“, „odesláno“ atd.).

Mohu zásilku obdržet v sobotu?

V současné době umožňujeme dodávky objednávek pouze v pracovních dnech.

Co když bude zásilka během přepravy poškozena?

V takovém případě je především nutné zásilku od kurýra nepřebírat. Pokud zásilka vzbuzuje pochybnosti a obal je poškozen, odmítněte zásilku převzít a informujte nás o vzniku této situace. Budeme se snažit co nejrychleji zaslat nové zboží nebo Vám vrátit uhrazenou částku. Důkladnější kontrola balíčku je možná pouze po uhrazení platby a po podepsání přepravního dokladu. Ve skutečnosti kurýr není povinen podílet se na tomto procesu, ale můžete ho požádat, aby počkal než zásilku zkontrolujete. V případě, že s tím kurýr nebude souhlasit, pamatujte (případně mu připomeňte), že v případě poškození bude muset přijít ještě jednou kvůli sepsání protokolu o škodě. Při zjištění škody a sepsání protokolu zůstává zásilka u adresáta. Nemějte obavy, pomůžeme Vám s procesem zpětného odeslání zboží do našeho obchodu a s vyřešením celé záležitosti.

Je možné "odložit" odeslání objednávky na později?

Samozřejmě je to možné, ale jen v případě, že zboží ještě nebylo zabaleno na skladě a předáno kurýrovi. Při vytváření objednávky uveďte svůj požadavek o pozdějším doručení do políčka "Komentář k objednávce". Pokud je již objednávka v procesu realizace, kontaktujte co nejdříve naše zákaznické centrum.

Bude mě kurýr před doručením kontaktovat?

Příjemcům balíčků služby DPD Private je v den doručení zaslána sms a e-mail s 1hodinovým oknem, kdy balíček kurýr doručí.

OBJEDNÁVKA

Jak vytvořit objednávku krok za krokem:

1. U produktu, který Vás zaujal, vyberte jeho velikost a klikněte na "Přidat do košíku".
2. V pravém horním rohu najdete ikonku košíku, kde si můžete zkontrolovat jeho obsah.
3. Po výběru všech produktů vyberte možnost "K pokladně".
4. Pokud jste registrovaný zákazník, vyberte možnost "Mám účet". Pokud nemáte účet, můžete si vybrat možnost "Vytvořit účet" nebo možnost "Nákup bez registrace".
5. Vyplňte všechny požadované údaje a klikněte "K pokladně".
6. Vyberte způsob doručení a platby.
7. Kliknutím "Objednat a zaplatit" vytvoříte objednávku.

Musím mít vytvořený účet abych mohl/mohla vytvořit objednávku?

Není to nutné. Objednávku můžete vytvořit bez registrace. Objednávka bude zpracována, ale nebudete moci využívat takové funkce jako sledování stavu objednávky, sledování pohybu zásilky, přistup k historii nákupů, účast v soutěžích a akcích určených pro účastníky Answear Club a také bezplatné vrácení zboží prostřednictvím kurýra.

Mohu si objednat zboží na jinou adresu, než mám uvedenou ve svém účtu?

Objednávku můžeme odeslat na libovolnou adresu uvedenou během vytváření objednávky. V doručovacích údajích můžete vybrat možnost "Jiná adresa".

Mohu změnit obsah své objednávky?

Kontaktujte naše zákaznické centrum a my ověříme, zda je možné ještě objednávku změnit (např. změnit doručovací adresu nebo produkt)

Nepodařilo se mi dokončit online platbu. Jak mohu dokončit platbu?

Pokud se Vám nepodařilo dokončit platbu, odkaz pro zopakování platby najdete v e-mailové zprávě k vytvoření objednávky. V případě nejasností kontaktuje naše zákaznické centrum.

Zaplatil/a jsem objednávku, finanční prostředky byly odeslány z mého bankovního účtu, ale u objednávky stále vidím stav "Čeká na zaplacení", co mám dělat?

Na adresu obchod@answear.cz pošlete e-mail s přiloženým potvrzením o platbě. Situaci vyřešíme v co nejkratším čase a budeme Vás kontaktovat.

Jak mohu stornovat objednávku?

V případě, že chcete svou objednávku zrušit, kontaktuje naše zákaznické centrum na obchod@answear.cz nebo telefonicky na  +420 234 093 854. Pokud vaše objednávka ještě nebyla odeslána ze skladu, objednávku stornujeme.

Je možné vyměnit produkt?

Výměna bohužel není možná. Pokud produkt nesplnil Vaše očekávání, postupujte v souladu s našimi podmínkami vrácení zboží.

VRÁCENÍ A REKLAMACE

Jak dlouho musím čekat na zpracování reklamace?

Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dnů od data přijetí reklamovaného výrobku.

Do kdy mohu reklamovat produkt?

Pro všechny výrobky zakoupené v obchodě platí podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží do 2 let od data nákupu.

Jak reklamovat výrobek krok za krokem?

1. Reklamační formulář (stáhnout formát PDF) - vytiskněte a důkladně vyplňte. Reklamaci bez přiloženého formuláře nebo s nesprávně vyplněným dokladem nebudeme bohužel moci přijmout.

2. Pokud nemáte možnost vytištění reklamačního formuláře, můžete takový formulář vypsat podle vzoru i ručně.

3. Pošlete reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem na adresu: DPD CZ s.r.o.
ANSWEAR CZ
Orlovská 162/803
CZ - 713 00 Ostrava-Heřmanice

4. Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dnů od data přijetí reklamovaného výrobku.

5. V případě odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno nebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud to nebude možné (např. z důvodu chybějícího výrobku na skladě) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku.

PAMATUJTE: Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto si zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte služby kurýra nebo pošlete balík s potvrzením odeslání. Neposílejte nám zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzetí takové zásilky.

Mohu vrátit spodní prádlo?

Spodní prádlo, stejně jako každý jiný výrobek nabízen v našem obchodě, můžete vrátit do 30 pracovních dnů ode dne doručení zásilky. Podmínkou je vrácení nového zboží, nepoužitého, s kompletními štítky, bez známek opotřebení a zápachu (např. po deodorantech).

Jak mi vrátíte peníze za objednávku?

Uveďte prosím na formuláři vrácení číslo Vašeho bankovního účtu, na které Vám vrátíme peníze za Vaši objednávku.

Jak zjistím stav mého vrácení?

Pokud jste vrácení vytvořili přes svůj účet, jeho stav si můžete zkontrolovat v záložce Vrácení. O průběhu vrácení Vás budeme informovat e-mailem.

Jak dlouho trvá zpracování vrácení?

Vrácení platby trvá 5-14 dní v souladu s platnými právními předpisy. Nezapomeňte napsat na formuláři vrácení číslo bankovního účtu, urychlíte tím vrácení peněz.

Jak mohu vrátit zboží?

1. Pokud jste udělali objednávku jako zaregistrovaný uživatel a její hodnota přesahuje 1 000 Kč, máte nárok na bezplatné vrácení na území České republiky. Vrácené zboží bude přijato kurýrem společnosti DPD. Přihlaste se na svůj účet, otevřete záložku "Vrácení zboží". Vyberte věci, které chcete vrátit. Následně vyberte místo, kde by měl kurýr vyzvednout Váš balík. Vyplněný formulář přibalte ke zboží. Balík předejte kurýrovi, který vyzvedne Vaši zásilku na dohodnuté adrese.
2. Pokud Vaše objednávka nesplňuje podmínky bezplatného vrácení, vyplňte prosím formulář pro vrácení nebo jakékoliv jiné jednoznačné odstoupení od smlouvy. Vrácený výrobek zabalte a společně s formulářem zašlete na adresu: DPD CZ s.r.o. ANSWEAR CZ, Orlovská 162/803, CZ - 713 00 Ostrava-Heřmanice s poznámkou "Answear.CZ-vrácení zboží". Postarejte se o bezpečnost Vaší zásilky. Doporučujeme využít službu kurýrních společnosti nebo podávat balíky doporučeně.
3. Pokud jste udělali objednávku jako zaregistrovaný uživatel a její hodnota přesahuje 1 000 Kč, můžete zboží vrátit bezplatně v pobočkách Zásilkovny. V balíku s objednávkou naleznete adresní štítek Zásilkovny s označením Packeta.com na vrácení zboží. Vyplňte formulář na vrácení nebo přiložte jakékoliv jiné jednoznačné potvrzení odstoupení od smlouvy. Zboží zabalte společně s formulářem a na balík nalepte adresní štítek s označením Zasilkovna.cz. Balík se zbožím, které chcete vrátit, zaneste do libovolné pobočky zásilkovny. Jejich seznam najdete zde: https://www.zasilkovna.cz/pobocky?country=cz#branch-anchor
4. Zakoupené produkty můžete vracet také osobně na naší pražské výdejně, kterou najdete v přízemí Myšák Gallery na adrese Vodičkova 710/31, Praha 1.