Obsah košíku (0) K dopravě zdarma Vám chybí 0
Dopravné:
0 Kč
Celkem:
0 Kč
Odeslat seznam přání VÁŠ SEZNAM (0)

Zadejte emaily osob, kterým chcete zaslat svůj seznam přání.

Jak funguje schránka?
  • Přidání produktu do schránky nerezervuje produkt.
  • Obsah schránky je ukládán automaticky.
  • Vyprodané produkty jsou označené jako "nedostupné"
  • Pro nepřihlášené zákazníky je obsah schránky zachován po dobu jednoho měsíce
  • Pro přihlášené zákazníky je obsah schránky dostupný tak dlouho, dokud jej sami ručně nesmažou.
Vážený zákazníku, používáte starou verzi prohlížeče, což může způsobovat, že některé funkce eshopu nebudou fungovat správně nebo nebudou dostupné. Aktualizujte si prosím prohlížeč.
Změnit jazyk
Náklady na dodání a doba dodání

ANSWEAR.cz zajišťuje pro své zákazníky bezplatnou dopravu na území České republiky u všech objednávek nad 700 Kč.

Zásilky jsou doručovány:

 

Kurýrni služba DPD

 

Způsob doručení a platby

do 699 Kč

nad 700 Kč

DPD - na dobírku

70 Kč

ZDARMA

DPD - převodem / kartou

70 Kč

ZDARMA

 

Česká pošta Balík do ruky / Balík na poštu

 

Způsob doručení a platby

do 699 Kč

nad 700 Kč

Česká pošta - na dobírku

70 Kč

ZDARMA

Česká pošta - převodem / kartou

70 Kč

ZDARMA

Osobní odběr: Vždy zdarma!

  • Answear Praha - Myšák Galery, pondělí až pátek - 08:00 až 20:00 
  • Answear Brnopondělí až pátek - 10:00 až 20:00

V jakých hodinách jsou zásilky doručovány?

Kurýři DPD a České pošty doručují zásilky v pracovních dnech, nejčastěji v době od 8:00 do 18:00. Vše záleží na místě dodání, počasí i na samotném dopravci.

Informuje mě kurýr před doručením zásilky?
Ve většině případů kurýři volají adresátům předem, ale nemůžeme Vám to zaručit - kurýr není povinen takto postupovat. Každý zákazník obdrží v den doručení SMS s informací o číslu zásilky a telefonním číslem na doručující depo.

V jakém časovém horizontu vyřizujete objednávky?
Obvykle do 24 hodin od doby podání objednávky.

  • Objednávky podané v pracovních dnech do 13:00 odesíláme obvykle tentýž den.
  • Objednávky podané mimo pracovní dny (sobota, neděle, svátky) jsou odesílány první pracovní den následující po dni podání objednávky.

Deklarovaný čas dodání se může prodloužit z důvodu obtíží při kontaktu kurýra se zákazníkem nebo z nepředvídatelných důvodů na straně kurýrní služby.

Co když se zásilka opozdí?
Nejjednodušší je kontaktovat dopravce na kontaktech uvedených níže

  • DPD CZ, s.r.o. na čísle 841 700 700 (v pracovních dnech 06:00 - 18:00) a uvést číslo Vaší zásilky
  • Česká pošta, s.p. na čísle 840 111 244 (v pracovních dnech 07:00 - 19:00, v soboty 08:00 - 12:00) a uvést číslo Vaší zásilky.

Můžete také kontaktovat naše Zákaznické centrum na čísle 228 882 338 nebo použít kontaktní formulář.

POZOR! Před převzetím zásilku zkontrolujte. V případě poškození během přepravy sepište s kurýrem zápis o poškození a kontaktujte naše Zákaznické centrum.

Přihlaste se k odběru newsletteru a získejte slevu 200 Kč
Povězte nám něco o sobě a my tomu přizpůsobíme obsah, který Vám zasíláme
Děkujeme Vám za zapsání k odběru newsletteru - na uvedenou e-mailovou adresu jsme odeslali zprávu.
Co získáte?
  • 200 Kč na Váš nákup *
  • přístup k jedinečným nabídkám
  • možnost dřívějšího využití slev
  • informace o novinkách v našem e-shopu
* Sleva je jednorázová, vztahuje se na celý sortiment ANSWEAR.cz a je platná při nákupu nad 1000 Kč
Zavřít
WEBOVÁ STRÁNKA POUŽÍVÁ SOUBORY COOKIES PRO SPRÁVNOU A EFEKTIVNÍ REALIZACI SLUŽEB. MŮŽETE SI URČIT PODMÍNKY ULOŽENÍ NEBO PŘÍSTUPU DO COOKIES V PROHLÍŽEČI, NEBO V NASTAVENÍ SLUŽBY V SOULADU S PODMÍNKAMI POUŽITÍ SOUBORŮ COOKIES V NAŠICH Podmínkách ochrany osobních údajů., KDE MŮŽETE TAKÉ ZKONTROLOVAT PODMÍNKY ZPRACOVÁNÍ OSOBNÍCH ÚDAJŮ.
Zavřít