Pruvodce kupujiciho

 

Vrácení zboží

Reklamace

Formy úhrady

Náklady na dodaní a doba dodání

Kdy obdržím objednané zboží

FAQ

Vrácení zboží

VRÁCENÍ? JE TO JEDNODUCHÉ:

  • Máte právo vrátit koupený výrobek během 30 dní ode dne obdržení zásilky.
  • Nemusíte ani uvádět důvod vrácení, i když budeme vděční za takovou informaci - využijeme jí při přípravě nabídky a vylepšování fungování obchodu.
  • Z mobilu nebo prostřednictvím aplikace vrácení není možné. Proto navštivte naše internetové stránky, vrácení zboží provedete pouze v počítačové verzi.

Závisle na hodnotě Vaší objednávky můžete využít jedné ze dvou možností vrácení:

Přesahuje-li hodnota zboží v objednávce, kterou chcete vrátit v celku nebo v části, HODNOTU 1200 KČ a Vy jste provedli objednávku jako PŘIHLÁŠENÝ uživatel, můžete využít bezplatného vrácení. Pro zahájení procedury bezplatného vrácení se přihlaste na svůj účet na ANSWEAR.cz a vejděte do záložky Vrácení (https://answear.cz/profil/vraceni.html). Následně postupujte podle návodu. Zákazník je odpovědný za ztrátu hodnoty vráceného zboží v souladu s platnými právními předpisy. Můžete pokaždé vrátit několik objednávek, které splňují podmínky bezplatného vrácení (pokud jejich hodnota přesahovala 1200 Kč a neuplynulo 30 dní od data jejich dodání). V záložce Vrácení (https://answear.cz/profil/vraceni.html) bude dostupný úplný seznam objednávek, které splňují podmínky pro bezplatné vrácení.

PAMATUJTE:
Vytiskněte a vyplňte formulář vrácení zboží. Pokud nemáte možnost tisknout, vyplňte formulář, který jste obdrželi spolu s objednaným zboží. Rovněž můžete vyplnit a odeslat formulář odstoupení od smlouvy nebo vlastnoručně napsané prohlášení odstoupení od smlouvy. Budeme vděční za zaslání originálu nebo kopie faktury, což uspíší proces vrácení zboží. Zákazník je odpovědný za ztrátu hodnoty vráceného zboží v souladu s platnými právními předpisy. V případě, že jste za objednávku zaplatili hotově na dobírku a na formuláři pro vrácení jste uvedli Váš bankovní účet, bude Vám hodnota objednávky vrácena na uvedený bankovní účet. V případě, že jste na formuláři neuvedli číslo bankovního účtu, bude Vám hodnota objednávky vrácena stejným způsobem, jaký jste použili při objednání zboží. Vrácení bude provedeno ve lhůtě od 5 do 14 dnů podle platných zákonných ustanovení.

Nepřesahovala-li hodnota Vaší OBJEDNÁVKY 1200 KČ anebo jste nakupovali jako nepřihlášený ZÁKAZNÍK, můžete vrátit zboží tradičním způsobem a odeslat zásilku na vlastní náklady - s použitím "Dokumentu vrácení" přiloženého k zásilce. Vytiskněte a vyplňte formulář vrácení zboží. Pokud nemáte možnost tisknout, vyplňte formulář, který jste obdrželi spolu s objednaným zboží. Rovněž můžete vyplnit a odeslat formulář odstoupení od smlouvy nebo vlastnoručně napsané prohlášení odstoupení od smlouvy. Zákazník je odpovědný za ztrátu hodnoty vráceného zboží v souladu s platnými právními předpisy. Budeme vděční, bude-li v originálním balení od výrobce. Nezapomeňte přiložit originál nebo kopii nákupního dokladu (paragon nebo faktura DPH) a zboží odešlete na adresu:

ANSWEAR.CZ, DPD CZ, S. R. O. 
ORLOVSKÁ 162/803 
713 00 OSTRAVA-HEŘMANICE 
S POZNÁMKOU "ANSWEAR.CZ - VRÁCENÍ"

PAMATUJTE:
Nezapomeňte přiložit originál nebo kopii nákupního dokladu. Vytiskněte a vyplňte formulář vrácení zboží. Pokud nemáte možnost tisknout, vyplňte formulář, který jste obdrželi spolu s objednaným zbožím. Rovněž můžete vyplnit formulář odstoupení od smlouvy nebo vlastnoručně napsané jednoznačné prohlášení odstoupení od smlouvy a odeslat ho elektronickou formou na e-mail obchod@answear.cz. V případě, že jste za objednávku zaplatili hotově na dobírku a na formuláři pro vrácení jste uvedli Váš bankovní účet, bude Vám hodnota objednávky vrácena na uvedený bankovní účet. V případě, že jste na formuláři neuvedli číslo bankovního účtu, bude Vám hodnota objednávky vrácena stejným způsobem, jaký jste použili při objednání zboží. Hodnota objednávky Vám bude vrácena ve lhůtě od 5 do 14 dnů, dle platných ustanovení. Na náklady odeslání zboží k nám se vrácení nevztahuje.Neposílejte nám zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzít takovou zásilku.

  1. BEZPLATNÉ VRÁCENÍ:
  2. ODESLÁNÍ NA VLASTNÍ NÁKLADY:

Reklamace

Pro všechny výrobky zakoupené v obchodě platí podmínky, které Vám umožňují reklamovat zboží z důvodu neshodnosti se smlouvou do 2 let od data nákupu.

Krok za krokem - jak reklamovat výrobek?

  1. Reklamační formulář (stáhnout formát .PDF) – vytiskněte a důkladně vyplňte. Reklamace bez přiloženého formuláře nebo s nesprávně vyplněným dokladem nebudeme bohužel moci uznat.
  2. Pokud nemáte možnost reklamační formulář vytisknout, můžete takový formulář vypsat podle vzoru i ručně.
  3. Pošlete reklamované zboží spolu s reklamačním formulářem na adresu:

    DPD CZ S.R.O.
    ANSWEAR.CZ
    ORLOVSKÁ 162/803
    713 00 OSTRAVA-HEŘMANICE

  4. Reklamace jsou zpracovávány v průběhu maximálně 30 dní od data přijetí reklamovaného výrobku.
  5. V případe odůvodněné reklamace bude poškozené zboží opraveno anebo vyměněno za jiné (plnohodnotné). Pokud nebude oprava nebo výměna možná (např. kvůli chybějícím skladovým zásobám) - vrátíme Vám hodnotu ceny výrobku.

PAMATUJTE:
Reklamovaný výrobek posíláte na vlastní náklady a odpovědnost. Proto zvolte bezpečný způsob dodání zásilky, např. využijte kurýrní službu anebo pošlete balík s možností potvrzení odeslání. Neposílejte prosím zásilky na dobírku - nemáme technickou možnost převzetí takové zásilky.

Platforma RSO
Pokud si zboží zakoupíte jako spotřebitel, máte právo použít mimosoudní řešení sporů a uplatnit nárok ve formě platformy RSO (Řešení sporů on-line) v souladu s nařízením Evropského parlamentu a Rady (EU) č. 524/2013 ze dne 21. května 2013 o elektronickém systému řešení spotřebitelských sporů a o změnách nařízení (ES) č. 2006/2004 a směrnice 2009 / ES.

Platforma RSO je interaktivním nástrojem, který se zpřístupňuje spotřebitelům z Evropské unie, jehož prostřednictvím můžete podat stížnost. Odkaz na platformu RSO: ec.europa.eu/consumers/odr

Zároveň vás informujeme, že použití tohoto systému řešení sporů není povinné.

Chtěli bychom vám připomenout, že e-mailová adresa, na které nás můžete kontaktovat je: obchod@answear.cz

Formy úhrady

JAK MOHU ZAPLATIT ZA OBJEDNÁVKU?

  1. Na dobírku – V hotovosti kurýrovi při převzetí zásilky.
  2. Platební kartou – Prostřednictvím elektronického platebního systému GoPay můžete zaplatit platební kartou: MasterCard, MasterCard Electronic, Visa, Visa Electron, Maestro nebo Diners Club International (poslední platba dostupná pouze pro české zákazníky)
  3. Převodem - Nabízíme možnost online i offline bankovních převodů, případně platbu z GoPay účtu.

    Dostupné platby pro Českou republiku

OTÁZKY A ODPOVĚDI

Účtujete si další poplatky např. Za platbu kartou?

  • Ne, žádné další poplatky za zvolený typ platby neúčtujeme.

Jak rychle zaúčtujete platbu na účtu?

  • Vše záleží na zvoleném způsobu platby. Nejpozději zaúčtujeme platbu provedenou běžným převodem (někdy trvá i 2-3 dny), naopak ověření platby platební kartou nebo online převodem obvykle trvá jen několik málo minut.

Náklady na dodaní a doba dodání

ANSWEAR.cz zajišťuje pro své zákazníky bezplatnou dopravu na území České republiky u všech objednávek nad 1200 Kč.

Zásilky jsou doručovány:

NÁKLADY NA DORUČENÍ OBJEDNÁVEK

  • Kurýrní služba DPD
    • Objednávky v hodnotě do 1200 Kč - 89 Kč
    • Objednávky v hodnotě nad 1200 Kč - 0 Kč
  • Zásilkovna
    • Objednávky v hodnotě do 1200 Kč - 89 Kč
    • Objednávky v hodnotě nad 1200 Kč - 0 Kč
    • Jen online platba
    • Během objednávky zboží, ve způsobu doručení, si vyberete výdejní místo Zásilkovna, které máte nejblíže.
    • Jakmile předáme zboží k přepravě, Zásilkovna vám pošle e-mail s trasovacím číslem. Zásilku můžete sledovat ZDE.
    • Po doručení zásilky na vámi zvolené výdejní místo vám Zásilkovna pošle SMS a e-mail s heslem pro vyzvednutí zásilky. Od této chvíle si ji můžete kdykoliv do 7 dnů vyzvednout. (Během vánoční sezóny může být doba dočasně zkrácena na 5 dní)
    • Seznam poboček se nachází při výběru způsobu doručení v objednávce a na hlavní stránce Zásilkovna ZDE

OTÁZKY A ODPOVĚDI

V jakých hodinách jsou zásilky doručovány?
Kurýři DPD a České pošty doručují zásilky v pracovních dnech, nejčastěji v době od 8:00 do 18:00. Vše záleží na místě dodání, počasí i na samotném dopravci.

Informuje mě kurýr před doručením zásilky?
Ve většině případů kurýři volají adresátům předem, ale nemůžeme Vám to zaručit - kurýr není povinen takto postupovat. Každý zákazník obdrží v den doručení SMS s informací o číslu zásilky a telefonním číslem na doručující depo.

V jakém časovém horizontu vyřizujete objednávky? 
Obvykle do 24 hodin od doby podání objednávky.

  • Objednávky podané v pracovních dnech do 12:00 odesíláme obvykle tentýž den.
  • Objednávky podané mimo pracovní dny (sobota, neděle, svátky) jsou odesílány první pracovní den následující po dni podání objednávky.

Deklarovaný čas dodání se může prodloužit z důvodu obtíží při kontaktu kurýra se zákazníkem nebo z nepředvídatelných důvodů na straně kurýrní služby.

Co když se zásilka opozdí?
Nejjednodušší je kontaktovat dopravce na kontaktech uvedených níže:

  • DPD CZ, s.r.o. na čísle 841 700 700 (v pracovních dnech 06:00 - 18:00) a uvést číslo Vaší zásilky
  • Česká pošta, s.p. na čísle 840 111 244 (v pracovních dnech 07:00 - 19:00, v soboty 08:00 - 12:00) a uvést číslo Vaší zásilky.
  • Můžete také kontaktovat naše Zákaznické centrum na čísle 228 882 338 nebo použít kontaktní formulář.

POZOR! Před převzetím zásilku zkontrolujte. V případě poškození během přepravy sepište s kurýrem zápis o poškození a kontaktujte naše Zákaznické centrum.

Kdy obdržím objednané zboží

Objednávka uhrazená on-line (platební kartou, online převodem) je odeslána ve stejném termínu, bude-li platba zaúčtována na účtu před 12:00. Zaúčtování může trvat v případě vytížení platební brány v řádech několik minut či desítek minut, prosíme Vás o platbu s časovou rezervou před 12:00.

Objednávka přijata o víkendu nebo o svátcích:

Odeslána v první pracovní den následující po datu podání objednávky.
Deklarované termíny realizace objednávky se mohou změnit v případě nepřítomnosti zákazníka, komplikací při kontaktu kurýra se zákazníkem nebo z nepředvídatelných důvodů na straně kurýrní služby.

Pamatujte na to, že všechny výrobky v nabídce obchodu jsou SKLADEM! :)

FAQ

 

NEŽ OBJEDNÁTE ...

Jaká je cena poštovného?
Cena poštovného je standardně ve výši 79 Kč, pokud objednáte do částky 1200 Kč. Nad 1200 Kč je dopravné zcela zdarma.

Jak nejrychleji najít požadovaný výrobek?

  1. Použijte vyhledávač v našem obchodu, který naleznete v pravém horním rohu stránek.
  2. Prohlížením hlavního menu (v horní části stránek) a přesunem do požadovaných kategorií.

Musím se zaregistrovat, abych si mohl objednat zboží?

NE, není to nutné. Objednávku je možné podat i bez registrace a založení účtu v systému. Bude vyřízena standardním způsobem, ale nebudete mít možnost využít takových výhod, jako je sledování statusu objednávky, sledování zásilky, prohlížení historie nákupů, účasti v soutěžích a akcích, využívání slevových kódů pro stálé zákazníky apod.

Jak rychle odesíláte zboží?

Obvykle do 24 hodin. Objednávky podané a sestavené v pracovní dny do 12:00 jsou odeslány ještě téhož dne či následující den a dodáním k zákazníkovi do druhého dne. 
Bude-li objednávka podána v úterý v 12:00 - měla by být zásilka doručena ve středu. 
Bude-li objednávka podána v sobotu v 12:00 - bude zásilka odeslána v pondělí a doručena do druhého dne.

Po podání objednávky bez registrace obdržím potvrzení emailem?

Jakákoliv transakce s naším obchodem je spojena s doručením potvrzení na Vámi uvedený email. Proto nezáleží na tom, zda si zákazník založil svůj účet nebo jen provedl „rychlý" nákup bez registrace - vždy dostane shrnutí s podrobnostmi na uvedený email.

Do kolika hodin můžu podat objednávku, aby byla odeslána tentýž den

Do 12:00 - samozřejmě jen v pracovních dnech.

 

BĚHEM NÁKUPU ...

Mám již v obchodě účet, ale nemohu se přihlásit. Co mám dělat?

Jedním z nejčastějších důvodů je chybně uvedené přihlašovací jméno (emailová adresa) nebo heslo pro přihlášení k účtu. Pokud jste heslo zapomněli - klikněte prosím na odkaz „Připomenout heslo", který se nachází na přihlašovací stránce. Nové, náhodně vygenerované heslo bude zasláno na emailovou adresu uvedenou během registrace. Jestliže se přihlášení nezdařilo ani po zadání správného hesla - kontaktujte nás, určitě Vám pomůžeme ;)

Nemohu spustit videa na stránkách obchodu. Co mám dělat?

Ujistěte se, že máte na svém počítači nainstalovaný Adobe Flash Player. Pokud ne, klikněte prosím na výše uvedený odkaz, vyberte a nainstalujte požadovaný program.

Může se stát, že bude můj účet zablokován?

Administrátor obchodu má právo zablokovat účet uživatele v případě změny pravidel. Pokud tato situace nastala, kontaktujte nás a tuto situaci určitě vyřešíme.

Mohu za objednávku zaplatit klasickým převodem?

Ano, ale prostřednictvím systému elektronických plateb GoPay. Stačí vytvořit objednávku, zvolit typ platby Bankovní převod. Vygenerovaný formulář vytiskněte nebo přepište údaje pro převod do prázdného formuláře pro převod.

Jak nejlépe zvolit správnou velikost?

U každého výrobku jsme umístili tabulku velikostí. Stačí jen kliknout na odkaz „Tabulka velikostí" na kartě výrobku a při výběru např. halenky se řiďte v ní uvedenými parametry. Je důležité držet se údajů v tabulce připojené k výrobku, jelikož se mohou lišit v závislosti na značce nebo určení (velikosti dámské či pánské). Určení správné velikosti vyžaduje změření své velikosti a srovnání s velikostmi v tabulce. Pro usnadnění jsme připravili také krátký návod na to, jak správně změřit jednotlivé partie.

 

PŘI ČEKÁNÍ NA ZÁSILKU ...

Byla moje zásilka již odeslána?

Informace o aktuálním stavu objednávky jsou dostupné na stránkách „Můj účet" (pouze pro registrované uživatele). Dále obdržíte na email uvedený v objednávce informace o aktuálním stavu objednávky („přijata k vyřízení", „odeslána" apod.).

Kdy kurýrní služba doručuje zásilky?

Naše smlouva s kurýrní službou předpokládá dodání následující pracovní den po podání objednávky, tedy obvykle do 24 hodin ode dne podání objednávky.

Kurýr přijel se zásilkou, ale nebyl jsem doma. Co mám dělat?

Kurýr by měl dodání ještě dvakrát opakovat na uvedenou adresu. Tato možnost je garantována službou, s níž naše zásilky doručujeme. Samozřejmě to není spojeno s žádnými dalšími poplatky.

Mohu zásilku obdržet v sobotu?

V současné době umožňujeme dodávky objednávek pouze v pracovních dnech.

Co když bude zásilka během přepravy poškozena?

V takovém případě je nutné především zásilku od kurýra neodebírat. Vzbuzuje-li zásilka pochybnosti a obal je např. poškozen, odmítněte zásilku převzít a informujte nás o vzniku této situace. Vynasnažíme se co nejrychleji zaslat nové zboží nebo Vám vrátit uhrazenou částku. Důkladnější prohlídka balíčku je možná pouze po uhrazení platby a po podepsání přepravního dokladu. Ve skutečnosti kurýr není povinen podílet se na tomto procesu, ale můžete jej požádat, aby počkal než zásilku zkontrolujete. V případě, že s tím kurýr nebude souhlasit, pamatujte (případně mu připomeňte), že v případě poškození bude muset přijet ještě jednou, aby sepsal protokol o škodě. Při zjištění škody a sepsání protokolu zůstává zásilka u adresáta. Garantujeme, že Vám pomůžeme s procesem zpětného odeslání zboží do našeho obchodu a s dalším vyřízením celé záležitosti.

Je možné „odložit" odeslání objednávky na pozdější dobu?

Samozřejmě je to možné, ale pouze pokud zboží ještě nebylo zkompletováno ve skladu a předáno kurýrovi. Je-li objednávka ve fázi realizace, kontaktujte co nejdříve naše Zákaznické centrum nebo uveďte požadavek o odložení termínu odeslání do „Připomínek k objednávce".

Bude mě kurýr před doručením kontaktovat?

Kurýr není povinen kontaktovat adresáta zásilky před jejím dodáním, proto nejsme ani schopni Vám toto garantovat. Ve skutečnosti je to individuální záležitost každého speditéra, ale ze zkušeností víme, že kurýr obvykle zavolá adresátovi před dodáním (obvykle ráno před doručením).

 

ZÁSILKA BYLA ÚSPĚŠNĚ DORUČENA ...

Ve které době mohu kontaktovat zákaznické centrum?

Naši konzultanti v zákaznickém centru jsou k dispozici v pracovních dnech, od pondělí do pátku, od 9:00 do 17:00.

Jaké doklady musí být přiloženy k zásilce?

K zásilce obvykle přikládáme daňový doklad nebo fakturu (pokud zákazník označil možnost dodání takového dokladu v objednávce) a také „Dokument ke vrácení zboží".

Mohu vrátit spodní prádlo?

Spodní prádlo, stejně jako každý jiný výrobek nabízený v našem obchodě, můžete vrátit do 30 pracovních dnů od doby doručení zásilky. Podmínkou je vrácení nového zboží, nepoužitého, s kompletními štítky, bez známek opotřebení a zápachu (např. po deodorantech).

Je možné vyměnit jednu část soupravy např. Za větší?

Souprava (sada, např. spodního prádla) je nerozdělitelným celkem a není možné měnit jejich jednotlivé součásti. Rovněž při reklamaci či vrácení zboží musí být dodány všechny jejich části.

Co mám dělat, pokud kurýr doručí poškozenou zásilku, ale nebyl sepsán protokol o škodě?

V takových situacích je reklamace zboží poškozeného během přepravy komplikovaná, ale je přesto možná. Jestliže bude zásilka převzata bez předchozí prohlídky, je nutné co nejrychleji kontaktovat kurýrní společnost DPD CZ, s.r.o. na čísle 841 700 700, 841 700 700 nebo Českou poštu na čísle 840 111 244 a nahlásit požadavek na sepsání protokolu o škodě. Když přijede kurýr, sepište s ním protokol, uveďte v něm přesně všechny detaily. Věnujte, prosím, pozornost tomu, aby byl dokument vyplněn podle skutečného stavu věci. Pamatujte na to, aby bylo zboží během sepisování protokolu zabaleno do stejného materiálu, v němž bylo od kurýra převzato. Je to velice důležité pro kladné vyřízení reklamace. Vyplněný a podepsaný protokol zašlete k nám spolu s reklamovaným zbožím. Pro jistotu si před odevzdáním balíčku kurýrovi pořiďte kopii dokladu.